Altus software s.r.o.

Patříme mezi významné české výrobce software. Vyvíjíme a dodáváme podnikový software kategorie ERP. Soustředíme se na efektivní, spolehlivá a cenově dostupná řešení pro malé a střední firmy.

 

Efektivní softwarová řešení a moderní technologie šetří náš čas a přírodní zdroje. Doufáme, že jejich vytvářením na špičkové úrovni zpříjemníme život lidem, kteří je budou používat a přispějeme k ochraně životního prostředí.

 

Dbáme na důsledné dodržování etiky ve vztahu ke všem zainteresovaným stranám. Věříme, že slušnost, přátelské a korektní vztahy budou přínosem naší organizace ke zlepšení společenského prostředí v našem okolí.

 

Altus software je členem skupiny Solitea, která sdružuje úspěšné IT firmy ze střední Evropy.

 

Naše poslání

Vytváříme spolehlivý software, se kterým je radost pracovat. Společně s vámi hledáme elegantní řešení, která umožňují přenést vaši energii od provozní agendy k tomu, co vás skutečně baví. Svými zkušenostmi chceme přispívat k vašemu růstu. Naší největší odměnou je vidět váš úspěch.

Certifikáty

certificate microsoft certificate windows 8

Vedení společnosti Altus software

Klára Cerovská

Mgr. Klára Cerovská

Ředitelka

kcerovska@altus.cz
Radka Aschenbrennerová

Ing. Radka Aschenbrennerová

Obchodní ředitelka

raschenbrennerova@altus.cz
Jan Nesměrák

Jan Nesměrák

Ředitel oddělení vývoje

jnesmerak@altus.cz
Iva Cvrková

Iva Cvrková

Ředitelka oddělení technické podpory

icvrkova@altus.cz
Altus software
Altus software
Altus software
Altus software
Altus software
Altus software
Altus software
Altus software
Altus software
Altus software
Altus software
Altus software
Altus software
Altus software Altus software Altus software Altus software Altus software Altus software Altus software Altus software Altus software Altus software Altus software Altus software Altus software

Historie společnosti

2015

  • Představili jsme novou verzi moderního podnikového intranetu Altus Portal. Webová aplikace Altus Portal umožňuje bezpapírově schvalovat faktury nebo objednávky, zobrazovat přehledné reporty pomocí dynamického obsahu a spravovat efektivně veškerou firemní dokumentaci.

2013

  • Vario poskytuje on-line informace o kredibilitě zákazníků a spolehlivosti dodavatelů.
  • Prostřednictvím akvizice společností Cígler Software, se Altus software stal členem holdingu Solitea, který patřil hned od svého založení mezi největší subjekty na česko-slovenském ICT trhu.

2011

  • Nový modul Údržba určený pro řízení servisních zásahů technických zařízení.
  • Realizace vzdělávacího projektu "Investujeme do vaší budoucnosti" spolufinancovaného jedním ze tří strukturálních fondů Evropské unie - Evropským sociálním fondem (ESF).
  • Nativní napojení Varia na e-obchody FastCentrik.

2009

  • Uvedení nové generace software Altus Vario 12.
    Nové Vario přineslo řadu nových funkcí a vlastností, orientovaných na zvýšení produktivity. Přepracované uživatelské rozhraní je orientované na maximální účelnost a jednoduchost použití. Nová verze ještě více rozšiřuje vysokou variabilitu, která je typická i pro předchozí generace software. Pro snadnou správu byla důsledně centralizována administrace, což se týká i instalace legislativních aktualizací, které lze nově stahovat automaticky.
  • Rozšíření pracovní doby linky technické podpory na 10 hodin denně.
  • Uveden nový modul Prodejna. All-in-on řešení pro maloobchodní prodej na robustním základu Altus Vario.
  • Rekonstrukce a zvětšení plochy kanceláří sídla firmy.

2005

  • Uvedení nového produktu Altus PORTAL.
  • Růst firmy, rozšiřování týmu.

2003

  • Uvedení nové verze Altus Vario 11.
  • Zahrnutí významných rozšíření funkčnosti nad rámec ekonomických agend.
  • Podání elektronického přiznání k DPH.

2001

  • Uvedeny nové doplňky pro internetové obchodování.
  • Uveden digital dashboard Vario DNES pro Microsoft Outlook a Internet Explorer.
  • Uvedení nové verze Altus Vario X kompatibilní s Microsoft Office XP.

1999

  • Uvedením modulu Mzdy se Altus Vario stalo plnohodnotným informačním systémem - uceleným řešením obchodních aktivit. Jedná se možná o jediný skutečně modulární systém, u kterého není uživatel nucen kupovat si jakékoli povinné součásti. Může si vybrat kterýkoliv z modulů v libovolném počtu. Navíc může přidat vlastní moduly nebo doplňky. Altus Vario je vhodným základem jak pro řešení dílčích aktivit, tak pro vybudování komplexního firemního IS.
  • První účast ALTUS Development na výstavě INVEX.

1997

  • Přechod z individuálních projektů informačních systémů na standardizované řešení na základě ekonomického systému Altus Vario, byl charakterizován mimo jiné první účastí na výstavě SFAMEX.
  • Systém Altus Vario byl od první verze určen pro operační systém Windows.
  • Softeware byl navržen jako modulární systém s vysokou mírou přizpůsobení požadavkům klienta. Pro Vario bylo možno psát doplňky ve vývojové prostřední Visual Basic for Applications.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1995

  • Založení firmy.
  • Dodávky zakázkových informačních systémů založených na platformě Microsoft Office a Lotus Notes.
  • První implementace ekonomického software Altus Vario 1.0.
  • Řešení firmy Altus Development s.r.o. byla oceněna členstvím v prestižním programu Lotus Business Partner v České republice.

2014

  • Uvedli jsme novou verzi ERP software Altus Vario. Nová verze 14 přinesla moderní a uživatelsky přívětivé rozhraní s pásem karet. Úvodní obrazovka byla rozšířena o dashboard, který zobrazuje aktuální ekonomické a obchodní ukazatele.

2012

  • Uvedení nového modulu Personální management.
  • Nová agenda Hodnocení.
  • Byla uvedena první aplikace pro mobilní platformu Android.

 

 

 

 

2010

  • Altus Vario bylo rozšířeno o nový modul Reklamace pro řízení reklamací.
  • Propojení Varia na Datové schránky.
  • Byly uvedeny Elektronické faktury pro Altus Vario.
  • Modul Výroba rozšířen o pokročilé plánování materiálu a zdrojů.

 

2008

  • Přejmenování firmy z Altus Development na Altus software.
  • Nová loga firmy a produktů.
  • Nová jednoduchá a srozumitelná komunikační strategie společnosti. Orientujeme se na hladké fungování firem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2004

  • Vstup ČR do EU a s ním související promítnutí všech legislativních změn do podnikového systému.
  • Zavedení systému managementu jakosti dle ISO 9000.

2002

  • Přestěhování firmy do nových moderních prostor.
  • Zavedeny nové služby podpory uživatelů a údržby software - maintenance.
  • Zahájeny certifikace autorizovaných Vario Partnerů.
  • Nové řešení moderních internetových obchodů na bázi ShopEngine.

2000

  • Uvedení Altus Vario 9.0. Altus Vario 9.0 je moderní informační systém postavený na tom nejlepším ze svého úspěšného předchůdce.
  • Firma Microsoft přidává jako prémii pro svoje zákazníky zjednodušenou verzi Altus Vario ke kancelářskému systému Microsoft Office 2000 CZ na přiloženém CD Office Plus.
  • První implementace Altus Vario ve středních firmách přesahujících 50 intenzivně pracujících uživatelů.
  • První řešení vzdálených přístupů pomocí Microsoft Terminal Server.

1998

  • Uvedení informačního systému Altus Vario 8.0.
  • Altus Vario 8.0 se stal prvním tuzemským ekonomickým systémem, který bylo možno rozšiřovat nejen o vlastní moduly, ale i pomocí „zásuvných rozšíření“ - doplňků (AddIn).
  • Od verze 8.0 je SDK popisující postupy a programová rozhraní volně k dispozici.
  • Altus Vario 8.0 je první tuzemský ekonomický systém na trhu, který umožňuje uživateli zvolit si pouhým nastavením způsob uložení dat pomocí několika kvalitativně rozdílných technologií: databáze Access, MS SQL server 6.5 nebo 7.0. Díky tomu se ALTUS Development stal jedním z prvních tuzemských dodavatelů informačních systémů, kterému se úspěšně podařilo implementovat řešení pro menší firmy na bázi MS SQL serveru 6.5.
  • Na podzimní výstavě SFAMEX jsme jako první z tuzemských výrobců ekonomického software pro Windows představili kapacitně omezenou verzi plnohodnotného firemního informačního systému pro malé a začínající firmy zdarma, která byla navíc návštěvníkům k dispozici na CD.

1996

  • Uvedení ekonomického systému Altus Vario 2.0.
  • Altus Vario 2.0 se stal prvním tuzemským ekonomickým systémem pro malé firmy, který umožňoval zákazníkům programování vlastních rozšíření. Podobně jako produkty Microsoft Office byla dodávána dokumentace pro programátory s popisem funkcí a příkladovými programy (SDK).